Zastrzeżenie Karty

Infolinia dla Klientów Banku w niżej wymienionych sprawach:

• przyczyna niezrealizowania – odrzucenia transakcji,
• status karty,
• telefoniczne zastrzeżenie karty przez użytkownika,

mogą telefonować pod numer infolinii


86 215 50 00

 

W przypadku kradzieży lub zgubienia karty dokonasz natychmiastowego jej zastrzeżenia w Banku lub telefonicznie pod numerem 86 215 50 50

Korzystanie z Serwisu Banku Spółdzielczego w Radomyślu Wielkim (strony internetowe: http://www.bsradomyslwielki.com.pl) jest możliwe jedynie w przypadku akceptacji przez Użytkownika zasad Polityki Prywatności. Dalsze korzystanie z Serwisu oznacza akceptację zasad Polityki Prywatności i używanie plików cookies. Brak akceptacji zasad Polityki Prywatności oznacza konieczność opuszczenia Serwisu. Polityka prywatnsci.

Akceptuj cookies na stronie.